Klean Kanteen zet de mens en de planeet op de eerste plaats

Klean Kanteen heeft de missie om wegwerp plastic en plastic vervuiling te bannen door hun bedrijf te gebruiken als een kracht voor het goede. This is what action looks like:





Als een family- and employee-owned company is Klean Kanteen gedreven om herbruikbare producten te ontwikkelen, waarbij duurzaamheid, levensduur en functionaliteit bij elke innovatie verbeterd wordt. Zij hebben hun inzet voor milieuvriendelijk ontwerp en -productie verdubbeld, door gecertificeerd 90% post-consumer gerecycled 18/8 roestvrij staal te gebruiken voor al hun roestvrijstalen producten. De resultaten spreken voor zich:

Gedurende de reis werd naast Product ook prioriteit gegeven aan zowel People als Planet. Sinds 2008 heeft Klean Kanteen met trots meer dan $4,1 miljoen gedoneerd aan milieu-non-profitorganisaties via hun engagement met 1% for the Planet. Bovendien is Klean Kanteen gecertificeerd als een B Corp en een Climate Neutral bedrijf, waarmee de toewijding aan een beter milieu wordt benadrukt.

“Live Klean” is niet alleen ons motto - het is onze dagelijkse inspiratie die ons jaar na jaar vooruit stuwt. We staan te popelen om het landschap van de promotionele branche mee uit te dagen. Daarom zijn we enthousiast om samen te werken met Clipper Interall.”

LogoTool