Veelgestelde vragen

  • Wat maakt een fles lekvrij?

    Lekvrije flessen zijn flessen zonder rietje en/of draaideksels (met of zonder schuifopeningen). Een lekvrije fles is ontworpen met een lekvrije dop, die je stevig op de fles kan draaien en ervoor moet zorgen dat vloeistoffen niet lekken. Dit zorgt voor betrouwbare prestaties, zelfs onder diverse omstandigheden. Test na vullen altijd, op een veilige plek, of de dop goed dicht zit door de fles met dop erop kort op de kop te houden. Zie je geen druppels dan is de fles veilig te vervoeren in bijvoorbeeld tas of auto. 

  • Zijn alle lekvrije flessen ook geschikt voor warme dranken?

    Niet alle lekvrije flessen zijn geschikt voor warme dranken. Controleer altijd de productinformatie om te zien of de fles geschikt is voor warme en/of koude vloeistoffen. Sommige modellen zijn specifiek ontworpen voor alleen koude dranken.

  • Wat moet ik doen als mijn lekvrije fles lekt?

    Als de fles, ondanks de lekvrije eigenschappen, toch lekt, controleer dan eerst of alle onderdelen, zoals de ring in de dop, correct zijn gemonteerd. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact met ons op.

  • Zijn lekvrije flessen milieuvriendelijk?

    Veel lekvrije flessen zijn herbruikbaar en verminderen daarmee de behoefte aan wegwerpflessen. Kies voor flessen van materialen zoals roestvrij staal of glas, die duurzamer zijn dan plastic. Recycle flessen op de juiste manier wanneer ze aan het einde van hun levensduur zijn. 

  • Heeft Clipper Interall een catalogus?

    Clipper Interall presenteert jaarlijks een nieuwe Catalogus vol geschenkideeën en inspiratie. Wil je deze catalogus ontvangen, vraag hem dan gerust aan. Wij versturen de catalogus zo snel mogelijk. Wil je de catalogus met je eigen cover bestellen? Ook dat is mogelijk. Je betaalt hiervoor een meerprijs. Wil je hier meer informatie over? Neem dan contact met ons op.

  • Voor welke periode gelden de prijzen van Clipper Interall?

    Zowel de drukprijzen als productprijzen kunnen gedurende het jaar aangepast worden. De weergegeven prijzen op onze website zijn altijd leidend en te allen tijde bindend.

  • Wat zijn instelkosten?

    Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van drukplaten en het instellen van de drukmachines. Opdruk- en instelkosten staan per kleur/opdrukplaats per product aangegeven, tenzij anders vermeld.

  • Wat zijn handlingskosten?

    Onze producten zijn op verschillende manieren verpakt en worden al dan niet per stuk in een verpakking geleverd. Wil je producten laten bedrukken dan worden de producten uitgepakt en na het bedrukken weer ingepakt. De kosten die hiervoor berekend worden noemen we handlingskosten. De hoogte van deze handlingskosten is afhankelijk van de wijze waarop het product verpakt zit. De handlingskosten staan per product weergegeven op onze website.

  • Hoe worden de verzendkosten bepaald?

    Clipper Interall werkt samen met de gerenommeerde transportpartners UPS en Dachser. De verzendkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht van je order. Ga naar een actueel overzicht van de verzendkosten.

  • Wanneer kan ik partner worden bij Clipper Interall?

    Wij begroeten je graag als partner wanneer jij je profileert als wederverkoper van onze producten. Op het moment dat je dit kunt aantonen voorzien wij jou van inloggegevens waarmee je toegang krijgt tot onze website. Ben je ingelogd dan zijn de getoonde prijzen de netto prijzen.

  • Hoe weet ik wanneer mijn condities als partner gunstiger of ongunstiger worden?

    Als jouw omzet stijgt en de condities voor jou als partner verbeteren nemen wij telefonisch contact met je op. Je nieuwe condities gaan immers per direct in en dat is in jouw voordeel. Wat de voordelen precies zijn leggen we je op dat moment graag uit. Per mail worden deze condities bevestigd middels een officieel document. Aan het einde van elk kalenderjaar wordt de balans opgemaakt. Afhankelijk van de intensiteit van onze samenwerking worden voor het nieuwe kalender jaar jouw condities vastgesteld. Deze worden met jou gecommuniceerd aan het einde van elk kalenderjaar.

  • Wat is jullie beleid ten aanzien van wet- en regelgeving omtrent producten?

    Al onze producten zijn Europees gecertificeerd. Wij laten onze producten testen door gecertificeerde testbureaus om ervoor te zorgen dat onze producten aan de toepasselijke wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid voldoen. Daarnaast vragen wij onze leveranciers om verschillende verklaringen af te geven die bevestigen dat de producten voldoen aan de door ons opgegeven specificaties en specificaties die volgen uit wet- en regelgeving. Lees hier alles over ons beleid ten aanzien van wet- en regelgeving.

  • Ik heb een klacht. Hoe werkt de klachtenprocedure?

    Jouw order wordt met de grootste zorg behandeld. Mocht jouw klant desondanks niet tevreden zijn over het eindresultaat neem dan telefonisch contact met ons op 0492 530 230 of meld de klacht via sales@clipperinterall.nl.

    Binnen 4 (werk)uren ontvang je een reactie van ons ten aanzien van de klacht. In overleg met jou wordt gezocht naar een passende oplossing want als jouw klant niet tevreden is zijn wij het ook niet. Is Clipper Interall in gebreke gebleven en kunnen wij een betere kwaliteit leveren, dan ontvangt je klant een nieuwe order. De order wordt uiteraard maar eenmaal gefactureerd. Voor meer informatie kun je de Algemene Voorwaarden raadplegen.

  • Welke bedrukkingstechnieken worden door Clipper Interall in de eigen drukkerij verzorgd?

    Wij verzorgen:
    - lasergravering
    - CO2 lasergravering
    - tampondruk
    - zeefdruk
    - digitaal transferdruk
    - keramiek transferdruk
    - doming
    - blinddruk
    - sublimatie
    - sticker
    - digitale bedrukking

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag.

Telefoon

Tel: 0492 530 230 ( Bereikbaar tussen 8.00 en 17.00)

E-mail

sales@clipperinterall.nl

LogoTool